Minggu, 06 November 2011

Kisah org Arab

Ada critaan org Arab...: (ami:paman)
Ami Dolah, ami Japar, ami Umar baru pulang dr makan malem. Kaga lama mrk ber 3 nyampe di apartement tmpt mrk pade nginep.
Mrk pade nyewa kamar dilantai 75 paling atas.
Sial nye pas mau naik lift tau2nye lift nye rusak
Mau kaga mau mrk pade naek tangga.
Pas mau naek tangga ami Japar ngmng;

Ami Japar: gini aje deh sohib2..., ane cerita lucu biar kaga cape naekin tangga, gimane?

Ami Dolah: bagoos.. ...crita deh

Akhirnye ami Japar cerita lucu..., ami Dolah ama ami Umar pade ngakak, kaga kerasa udeh ampe lantai 25

Ami Umar: sekarang giliran ane, ane mau cerita serem.....

Ami Dolah: ye boleh Mar.....

Ami Umar cerita serem, ami Dolah ama ami Japar udeh merinding..... muke nye pade pucet. Kaga kerasa udeh nyampe lantai 60.

Ami Japar: yallah Mar... laen kali ente kaga usah cerita serem ye..., yg ade ntar ane kaga bisa tidur....

Ami Umar: hahaha payah ente Par... gitu aje takut

Ami Dolah: udeh..udeh.. sekarang giliran ane mau cerita sedih nih

Ami Japar: yah ko cerita sedih?

Ami Umar: ye ye boleh Dol... apaan cerita sedih nye?

Ami Dolah: kunci kamar apartement kite ketinggalan di mobil

Ami Japar ama ami Umar nangis sekenceng-kenceng nye ......

Tidak ada komentar:

Posting Komentar